Gyakran ismételt kérdések
1. A tehetségpont kapcsolattartója már nem dolgozik az intézménynél! Új kapcsolattartóként szeretnék belépni az online felületre, de nem tudom a belépési adatokat. Mi a teendő?
A tehetségpont adatlapja egy vagy több személyes fiókhoz kapcsolódik, tehát a tehetségpont létrehozása is személyes regisztráció után kezdhető el.
Minden új felhasználónak (új kapcsolattartó vagy képviselő) létre kell hoznia egy fiókot az online
felületen, ami alapján megtalálható lesz a rendszerben.
Amennyiben Ön még nem regisztrált felhasználó az online.tehetseg.hu felületen, úgy ezen a linken
regisztrálva új személyes fiókot hozhat létre.
A tehetségponthoz új felhasználót az online rendszerbe belépve már meglévő
kapcsolattartó/képviselő tud rögzíteni.
Amennyiben nincs ilyen felhasználó (a tehetségpontnál már nem élnek a régi fiókok), úgy a Matehetsz
ügyintézője tudja az új felhasználót hozzákapcsolni a tehetségpont adatlapjához.
Ez ügyben kérem, írjanak a tehetsegpont@tehetseg.hu e-mail címre.
2. Szeretnék belépni az online felületre, de nem tudom, hogy milyen e-mail címmel regisztráltam és nem tudom a jelszót sem. Mi a teendő?
A tehetseg.hu oldalon található tehetségpont kereső nyilvános adatokat tartalmaz. A tehetségpont oldalán láthatók a kapcsolattartók, képviselők nevei és azon e-mail címei, amivel jelenleg regisztrálva vannak az online felületen.
Az ott lévő e-mail címre ezen a felületen lehet új jelszót igényelni.
A már nem élő e-mail címmel kapcsolatos teendőkkel a 3. pontban adunk választ.
3. Mint kapcsolattartónak/képviselőnek megváltozott az e-mail címem, de sajnos ezt a rendszer nem engedi módosítani. Mi a teendő?
A saját fiókhoz tartozó e-mail címet csak a Matehetsz ügyintézője tudja módosítani. Ez ügyben kérem, írjanak a tehetsegpont@tehetseg.hu e-mail címre név és régi e-mail cím megadásával.
4. Szeretnénk új kapcsolattartót/képviselőt felvinni a rendszerbe, de a +új felhasználó opcióra kattintva nem tudom rögzíteni? Mi a teendő?
Az 1. pontban leírtak szerint az új felhasználó regisztráljon az online rendszerben. A tehetségponthoz új felhasználót az online felületre belépve már meglévő kapcsolattartó/képviselő tud rögzíteni a + új felhasználó gombra kattintva. Az új felhasználó e-mail címét beírva a rendszer automatikusan felismeri.
5. Miért nem látom a +új akkreditáció opciót?
Tehetségpont akkreditációt csak évente egyszer hirdetünk, így a felület sem aktív állandóan. A minősítési folyamat elindulása előtt értesítjük a tehetségpontokat és elküldjük a jelentkezési felületet is.
6. Mikor frissülnek a honlapon az online rendszerben módosított anyagok?
A honlapon található adatok automatikusan, óránként egyszer frissülnek.